Godnatt

Efter min dusch så blev jag väldigt sugen på scones, Så jag ställde mig och baka det, nu sitter vi här och dricker te och äter scones såhär på kvällskvisten =P  Eller vi är väl precis klara, sitter och vilar magen.
På tv:n visas Björn Gustafsson men jag sitter hellre och kollar på barnkläder här, Inne på Babyshop.se där man nu får fri frakt, Inget Wow direkt men de lurar ju dit kunder, Som mig tillexempel =P Tss, Hittat en del små prylar nu, men vet inte riktigt om jag ska köpa det eller inte. Får väl rådfråga Fredde först . Haha..





Nu ska jag nog börja fixa för läggdags,Hoppas på att inte Liam vaknar igen när man ska bära in honom till hans säng, just nu ligger han på soffan som vanligt på sitt sköna fårskinn.
Vill gå och sova nu snart så att jag inte ligger och sover bort hela dagen imorgon också.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0