Kväll

Har precis kollat på Beck, Hade redan sett den som vanligt när det gäller Beck men ändå är de lika bra, bara tråkigt att man kommer ihåg vad som händer för det mesta.
Liam har somnat i soffan som vanligt, Fredde mummsar popcorn som vanligt och jag sitter här. . . Som vanligt..

Men nu hade jag tänkt att säga godnatt , ögonen börjar bli svåra att hålla öppna och magen börjar kurra, Men kan inte ta nått att äta såhär precis innan läggdags så det är lika bra att gå till sängs, ska se om jag får med mig mina grabbar också eller om de ska sitta kvar här en stund, Älsklingen är ledig imorgon så kanske man får umgås lite med honom, skulle vilja ner på stan och köpa lite prylar till Liam som jag hittade i reklamen som kom idag. Haha, sen så ska jag färga håret så fort jag kommit upp ur sängen, Är så jäkla less på den här utväxten men har absolut inte haft någon ork till att färga, men nu har färgen stått här ett par dagar och det börjar bli dags att ta tag i det så man får det gjort.

Natti Natti på er !




<3 Hjärtat mitt <3


Kommentarer
Postat av: denice

tack :) men vilken mysig liten kille du hade då! grattis! hur var din graviditet??

2009-03-23 @ 10:08:25
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0