Lilla Hjärtat

Pizzan blev väldigt god :) och tur var det för jag var väldigt hungrig så nu är jag mätt i magen igen.

Hittade en bok idag där jag kan skriva om Liam, Köpte den på VILLAGE och den heter "Lilla Hjärtat"
Den kostade 179 kr ,Det fanns även en annan bok där man skrev om varje år, upp till 18 år tror jag att det var, kollade bara snabbt igenom den boken, den kan man ju köpa lite senare sen istället,eller kanske lägga på önskelistan till Dop/Namnkalas =P
Vet ju inte hur vi ska göra med det där, Själv känner jag att det inte spelar så stor roll om han döps eller om vi har ett litet namnkalas för släkt och vänner, men jag vill görna ha något både för att all släkt och vänner får träffa honom och för att det kan vara riktigt mysigt och kul att berätta senare att vi gjorde något för honom när det gäller valet av hans namn.
Namn kalas skulle vara jätte kul, tror att jag lutar mer åt de hållet än ett dop, Fredde vet väl inte riktigt heller, men han är inte döpt själv så förstår honom ändå att det kanske inte är så speciellt.
Vi får se vad vi kommer fram till helt enkelt men något blir det om jag får bestämma :)



www.karleksforklaring.se

I länken ovan kan man läsa om alla dessa böcker



Imorgon ska jag och Liam bara vara hemma och mysa fram tills klockan 13.30 då jag ska börja promenara hem till Lina, om det är bra väder då vill säga, annars blir det inte en sån lång promenad det har jag ingen lust med.
Ska bli trevligt att umgås imorgon igen, träffades ju en snabbis på stan idag också.
Man blir så mycket gladare.

Vi köpte en spis och lite prylar till den , En bilbana med massa tillbehör och även en lära gå vagn till Liam idag också, Han får ioförsig vänta ett tag tills han får använda det men den dagen blir han nog väldigt glad över det :)

Nu ska jag gå och tvätta Liam sedan dags för honom att få mat och sova.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Mm va gott med pizza! :D

2009-03-24 @ 05:57:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0