Scones

Mmm, till mat blev det potatisgratäng och fläskfile och sedan gjorde jag scones lite senare, det blev ju jätte gott även fast man var tvungen att använda sig utav havremjölk och annat margarin.
Gillade inte havremjölken så speciellt mycket när jag skulle smaka att bara dricka den, Men den fungerade bra till matlagning och bakning.

Imorgon ska jag nog ta tag i det där med garderoben, Måste plocka iordning lite och sedan försöka göra plats för en hel del till om det nu går.
Nu blir det iallafall att dra mig mot sängen, Börjar bli väldigt trött och Liam ligger och sover här på soffan så det är väl lika bra att ja också går och lägger mig.
Godnatt !




Jag
Älskar
Er

Världens
Finaste

Fredrik
Och
Liam

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0