Skratt & Tårar

Idag tog jag en promenad ner på stan, klarade det på 25 minuter, Gick med andra ord ganska snabbt, även om jag stannade till ett par gånger snabbt för att kolla och fixa till lite hos Liam i vagnen :)

Gick förbi pasta huset och vilka satt inte där om inte P,Malin och S, Sprang in där och hälsa sedan bar det av och träffa Lina, Hur trevligt som helst, Var verkligen jätte kul att få träffa henne igen, Så arg på oss att det aldrig blivit av förnen nu !
Blev en hel del skratt och mycket prat, vi tog en sväng på stan, skulle ju lämna tillbaka en skjorta ja köpt till Liam men när jag väl var där så bytte jag bara till den gröna istället :) Så han får behålla sin skjorta iallafall bara att han fick en annan färg.

Vi åkte hem till mig ,åt lite goda frallor sedan blev det mys i soffan, Dock fick ja mysa i min egna lilla hörna då Lina tog över Liam =P Så somnade han så sött i hennes famn.
Hoppas att vi ses snart igen gumman !

Älsklingen kom hem från jobbet och vi lagade tacos, Mumms det ! När Fredde gick iväg för att diska så hade jag lyckats somna i soffan med Liam i famnen,han sov han också, Usch, så läskigt det där, att bara somna utan att ha koll på honom, Man vet ju aldrig vad man kan få för ryck när man sover, Men tror man ändå har lite koll fast i sömnen, Som när han ligger mellan oss i sängen, så fort man ska vrida och vända på sig så vaknar man alltid till för att man är rädd att man ska lägga sig på honom. Nu när jag vaknade kändes det som om klockan var mitt i natten , haha, men den var bara 22.30 . Funderar ändå på om man kansk eska gå och lägga sig snart,men just nu så fastnade jag här med mina lättsaltade skruvar som jag inte kan sluta äta för ögonblicket.

Har haft en riktigt trevlig lördag, hoppas på en lika trevlig söndag imorgon också,Inga planer just nu men något ska jag allt försöka hitta på, hoppas på lika bra väder idag så att man vaknar upp med rätt humör då också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0