Söndag !

Vi tog en kort promenad på 20 minuter bara, Gick runt och kolla bland de fina husen som finns här, men så började det snöa så då gick vi hem igen, Väl hemma så fick jag för mig att jag skulle slänga i tvätt i maskinen och laga lite mat, det blev rotfrukts wok och nudlar :) Inte varje dag det inte,gott var det, hade i lite för mycket vitkål för min smak bara, men man lär sig ju av sina misstag och kan inte bli perfekt första gången heller.

Liam har börjat dregla som tusan, eller han bubblar med munnen så de bara rinner :P haha , så söt. han fick nyligen mat, lite för mycket visst för nu så spydde han ner sin kära far för att visa sin kärlek ;)  Tss. . Ne han blir jätte glad när Fredde kommer hem, han tycker väl det är tråkigt att bara se mig hela dagarna =P  

Nu ska jag gå och hänga tvätt , sen blir det en lång skön dusch och så ska vi börja med maten sen :)
och kaaaanske färga håret, har inte haft tid,lust eller ork att göra det ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0