Tvätta & Mysa

Började tvätta klockan 10.00 imorrse, Kom precis upp med det sista nu 18.00 ! Hade så jäkla mycket tvätt så ja har tvättat hela dagen, Jätte skönt att få bort allt, Första gången vi använde tvättstugan sen vi fick vår tvättmaskin. Kanske blir en aning billigare om man tvättar där ibland också.
Nu tänkte vi kolla på film och ta en liten paus från allt här hemma, Sedan efter filmen tänkte jag byta sängkläder ,fortsätta kolla igenom kartonger och nåla upp gardinerna som jag pratat om att jag ska göra ett tag nu, det har inte blivit av, men hur kul är det att nåla upp gardiner? Sedan kommer väl bara nålarna sitta där ett tag tills man får tid,lust och ork till att sy upp de.

Lite bilder på Liam nu igen ;) Man får ju inte nog av de helt klart, Sorry =P
Han har sina fina kläder som han fick av sin gammel mormor och så gosar han med dessa söta filurer som jag hittade på Ikea, Två mjuka skallror som han verkar gilla, han somnade nu precis med en också.

       



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0