Vår

Jätte skönt ute, jag och Johanna tog en promenad, mycket fågel kvitter och så såg vi två ormar också.
Och snön börjar äntligen att försvinna helt, nu hoppas vi på att det inte kommer nått mer.

Jag har äntligen köpt dop present till Joel och present till min bror , Kan ju hoppas på att han blir glad för det men det tror jag att han ska bli, ingen skulle väl tacka nej till det så =P
Nu har mina saker från babyshop kommit också, ska strax gå och hämta det tänkte jag, måste bara få ort den jäkla huvudvärken, kan ju bli så att det får ligga och vänta på posten tills imorgon också, skulle vara skönt att bara ligga hemma i soffan och vila idag, men det går inte det heller, för nu har jag lovat mig själv att jag ska ta vara på tvätten och att tvätta golven.


Har precis suttit och pratat lite med Mange, Saknar såå ! Men på söndag ses vi äntligen.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0