10:e Maj

Med tanke på att jag somnade från ca :  18.00 till 21.00 igår så var jag såklart jätte pigg på kvällen, Fredde och jag satt här och först kollade på film, sen fastna man framför datorn ett bra tag med nån film igång på tv:n, kikade på klockan efter ett tag och det stod 03.00 !! Shit, och Liam vaknar ju runt 07.00 tänkte jag så måste gå och sova, men när jag fixat allt för läggdags så had den lilla skrutten vaknat av något tydligen, så 03.29 var det bara att börja mata honom igen, Han vägrade somna om , han låg och vela och verkade inte alls vilja somna, Det började bli ljust ute och jag kollade på klockan igen, 04.09. När ska jag få sova ?! Jo, Jag la mig ner med handen insträckt intill Liam´s kind, rädd att jag skulle somna så med armen mellan spjälorna på sängen så försökte kämpa emot att somna tills han somnat, Ville heller inte kolla på klockan för då skulle jag bara bli stressad utav att den var så mycket.
Men jag måste somnat och armen är hel som tur va, haha, Nu Var det bara det att Liam skulle upp sin vanliga tid,07.13 vaknade han, Phuu, Nu vill jag bara gå och sova men vet inte om jag får det, Liam blev väldigt arg då jag la honom brevid mig i sängen och försökte somna om igen, så det var bara att kliva upp, känns som om att jag ska svimma , inte alls i form, Idag kommer jag nog inte att bli något trevligt sällskap, och ci som ska på kalas, usch, ska prova lägga mig i sängen en stund till nu och se om han vill ligga still tyst en stund iallafall. För snart ska vi ju åka till Ärla så kan inte ta speciellt långvarig sömn iallafall. HEMSKT ! Varför skulle jag somna där vid 18.00 för ???


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Om förlossningen skulle starta innan så blir det akut snitt i så fall. Så snittet blir 8 dagar innan BF för att vara lite säkra.

Fy jobbigt när sömnen blir tokig. Hoppas du fick somna om en sväng!

2009-05-10 @ 10:28:45
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad mysigt! jag vill också ha barn :S

2009-05-10 @ 19:02:26
URL: http://johannaajonesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0