15:e Maj

En skön morgon, vaknade 03.30 av att Liam låg och prata lite för sog själv, Låg och drog mig ett tag innan jag tog upp honom för att ge honom mat, sedan somnade vi om till 8.30 :) Jätte skönt.

Igår blev det att sitta uppe ett tag till efter att ja skrivit här, jag pumpade till Liam så idag ska han få prova flaska för första gången, får vi se om han tar den, men det tror jag :) Så ska hans kära far äntligen få prova på att mata honom också.

Idag har jag inga planer alls, ganska skönt faktiskt, så det får bli en massa lek och mys med Liam , och kansk elite små plock här hemma,Sen får vi se om vi kanske skulle träffa Heidi sen men det skulle visa sig senare under dagen :) Skulle vara riktigt trevligt !

Nu blir det frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0