18:e Maj

Godmorgon !

Det har varit en lång natt. .Och när jag vakna var det väl inge vidare, Phuu, men nu ska jag ta mig igenom denna jobbiga morgon och försöka bli på bättre humör. Mina grabbar ligger kvar i sängen och sover, jag ska strax äta frukost men innan ska jag platta håret lite snabbt, då är jag helt klar sen när Liam vaknar så då kan jag bara göra honom klar innan vi ska gå mot öppna förskolan,idag blir det att gå lite senare,sist var vi där vid 09.00 men idag får det bli 10.00.
Det står i tidningen att det ska bli regn, Det hoppas jag verkligen inte att det blir men just nu ser det ju inte så lovande ut,det ser bara kallt och ruggigt ut.

Vi som skulle traska till tuna park, får se om vi gör det eller inte sen, så sugen är man inte på att promenera dit om det regnar, sen ska vi ner på stan senmare också.

Nu måste jag börja fixa klart här så att jag är klar när det är dags att möta Maria och Melwin :)

Kommentarer
Postat av: lisette

sv: lördagen var helt fantasiskt bra ! :D din då ?((=

2009-05-18 @ 14:56:22
URL: http://llisetteh.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej, ja bara hoppas att vi inte blir sjuka,,

2009-05-18 @ 15:24:54
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0