21:a Maj

Halloj !
Sitter här och äter smörgås,fruktsoppa och äggröra, Mumms det !
Liam somnade precis efter sin måltid, förstår inte hur han kunde göra det för vi var nyss ute och promenera strax över en timme och då sov han hela tiden , tröttis . Det var jätte skönt att gå ut och gå , men nu ser det ut som om att det ska börja regna när som helst.
Vad har vi för planer idag då?! Inga alls faktiskt, tänkte diska lite strax sen blir det nog bara att ta det lugnt, ligga i soffan och mysa, och när Liam vaknar så ska jag busa lite med honom :)
Senare ska jag baka bullar, om jag inte får nått annat för mig förstås.




Funderar på hårfärg,

Mörkt eller Ljust ??

Vad tycker ni ? :)







Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja vi tog en promenad dit :)

2009-05-21 @ 14:58:23
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma

ha mörkt med ljusa slingor i det skulle nog vara fint o speciellt till sommaren nu. :)

2009-05-22 @ 13:32:24
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0