22:a Maj

Idag har jag varit dålig på att blogga, Jag vet ! men nu var det såhär att Liam och jag låg och sov ända till 11.15 haha, Han måste ha varit trött, annars ska han aldrig ligga kvar i sängen, Det var skönt men ändå fick man lite panik att man sov så länge, men vi snabba oss upp ur sängen, åt lite frukost, sedan hoppa in i duschen,sminka och klä på mig, Liam fick sedan mat och kläder efter det så började vi knalla mot Tuna park, Jag skulle äta lunch med Fredde sen springa in på coop och köpa lite saker, men såklart så glömde jag en del så nu ska vi snart traska upp till ica igen :) Måste först komma på vad vi ska äta ikväll för gott..
 Ska kolla lite vad vi har här hemma så ska jag sedan börja gå,sen får det bli att plocka lite här hemma och leka lite med Liam, idag har det ju inte blivit så mycket lek, när vi kom hem från Tuna park så kom det förbi nån och pratade om böcker sen fick Liam mat och vi slumra till en halvtimme. Så det får bli massa lek och mys nu när vi kommer hem från ica istället :)

Vad gör ni idag då?

Mor & Son

 



Nu blir jag galen på blogspot ! Jag har försökt kommentera ett flertal gånger men det står bara hela tiden(( "Din begäran kunde inte bearbetas. Försök igen."))

Så nu får jag helt enkelt svara här till dig Sara svarne :)

Svar : Nej jag ska inte gifta mig, antar att du syftade på det där med klänning :) Jag vill ha en klänning då jag ska på ett bröllop i sommar + som jag kan ha nu till studenten då det är några som ska firas :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Kul att du känner igen mig! Men jag har inte den blekaste om vem du är!?? Skäms

2009-05-22 @ 17:25:13
URL: http://eweliina.bloggagratis.se
Postat av: Nadja

Vilken söt bild på er :D

2009-05-22 @ 19:50:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0