29:e Maj

Godmorgon !
Vilket väder, Det gör en på riktigt bra humör, känns skönt att redan ha duschat och fixat så att man strax kan ta en promenad i det fina :) Ska äta lite frukost bara så jag har det gjort innan den här gången.

Vad ska ni hitta på denna härliga dag ?






Nu Kommer det svåra, 5 dagar har jag klarat utan dricka ,godis och chips, men nu kommer ju helgen ?! Hur sk adet gå, Jag ska kämpa på, får väl mummsa bananchips istället,kanske inte nyttigt de heller men nu var det mitt beroende av godis,chips och dricka som det handlade om, det är de jag måste dra ner på. Och jag har klarat hela 5 dagar utan så då ska jag ta mej tusan och klara helgen också.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är då :)

Jag vill oxå klara mig utan sånt skit ;p får ta mig kragen och göra detsamma snart tror jag ;p



Jaså, vrf ska ni flytta då?

Nja hehe just nu orkar jag inte flytta igen faktiskt =/ Jag har inte ens bott där jag bor nu i 1 år så kanske ska lugna mig lite.. HAHAHA pappa kommer inte hjälpa mig att flytta igen säger han ;p



Jo men nästa vecka blir skit bra.. hehe kan jag berätta lite om dopet och så :) Kul att vi fått kontakt :)

2009-05-29 @ 17:19:58
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Linda

vad duktig du är :) jag klarar INTE vara ifrån gottis på helgen men i veckorna så :) men helgen är det hög mysfaktor hos mig haha och då ikluderas godis ;P men håller tummarna att du klarar det :)

2009-05-29 @ 19:46:33
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0