8:e Maj

Godmorgon, Härliga Fredag !
Idag blir det lugn och ro, med lite bakning och städning, uppe med tuppen så man hinner nog göra en hel del, nu ska äta lite frukost, sen bara mysa med Liam ett tag tills man vaknat till lite och orkar ta sig till ica, måste hämta ett paket , som jag inte har en aning om vad det är, trodde bara att jag väntade paket från go boken men det här verkar vara nått annat, kände inte alls igen avsändaren iallafall, kanske nått av de grejer Fredde beställde .
Blev ju medlem i nallephu klubben men har inte fått något där ifrån ännu, var ju länge sen nu tycker jag , hm, får väl se om det kommer något där ifrån annars får jag väl hojta till.
Ser ut att bli ganska bra väder idag :) Sol och fint nu iallafall, Nu har Liam tröttnat på att ligga själv där ute i babygymmet hör jag ,så ska gå dit och äta lite frukost så att han får sällskap:)



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hehe jo det är ju så man får tänka. Men det är klart att man tar hissen om man har det lyxet! :P hehe nä jag känner mig inte så himla motiverad inför kursen om man säger så!

Fy vad duktigt du är som städar och bakar, jag är nere i en latis period just nu...

2009-05-08 @ 09:51:34
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0