Äntligen hemma

Så skönt, jag har vart jätte nu sista timmarna, Inte så konstigt kanske, Idag var vi så slöa att det fick bli att köpa pizza. var jätte trevlöigt i Ärla idag. Kul att träffa kusinerna och övrig släkt, denna vecka känns det som om jag har massa inplanerat men ändå inte, Vi får helt enkelt se vad dagarna har att erbjuda :)

Ni får ursäkta men idag känner jag inte alls för att sitta här, har huvudvärk till tusen och är trött som bara den, ska gå och fixa för läggdags, men efter att sminket är borta och tänderna är rena så ska jag sätta mig här brevid min älskling  en stund och bara mysa, Vi har ju inte setts på hela dagen, han låg och sov när jag åkte och nu när jag kom hem så åt vi mat och sen fixa Liam för natten, så måste ha lite mer tid för varandra idag tycker jag.

Ha en super trevlig söndags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0