Besviken. .

Men bara på mig själv, Jag som bestämt mig för att gå en långpromenad men så blev det ju inte direkt, jag gick upp till ica, där fick jag ide´n om att jag kunde ta bussen till sveplan för att sedan gå hem, då skulle jag ju hinna kolla lite där borta,visst , jag tog bussen men tror ni att jag gick hem eller ?! NEJ för jag blev super duper kissnödig så jag hade aldrig orkat gått hela vägen hem, då hade jag fått magknip till tusen, visst det finns toaletter på sveaplan men vem vill gå på de ? Jag är inte så mycket för att gå på toa ute sådär, brukar oftast inte vara så fräscht, haha, så nu sitter jag här hemma igen, fick mig en liten promenad från stålfors skolan till sveaplan iallafall, alltid nått.
Träffade på Fredde´s mormor och morfar också, de var ute och gick med hunden så jag sällskapa de en liten bit innan vi gick åt olika håll.

köpte detta till Liam på barnens hus, men det var igentligen en annan sak jag ville köpa, men det får vi ta lite senare istället om det finns då .



Knasigt väder det har vart iallafall, när jag nästan var framme vid sveaplan så började det regna lite smått men när jag kom ut igen så var det fint och inge regn sen när jag klev av bussen här i stenby så öste regnet ner, men bara i några minuter sen blev det sol och fint igen.

Nu ska jag äta ostfralla och vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Dom där hakklapparna är så bra! :D

2009-05-23 @ 17:25:11
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Maria

Melwin har likadan haklapp och leksak ;)

2009-05-24 @ 20:21:43
URL: http://mariazeijlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0