Filmkväll

Nu har vi preis kollat klart på "Allt flyter" och den var väl helt okej. Kan jag väl rekomendera lite iallafall, Det var väl ingen film som man tänker "WOW" om men det var heller inte dålig.

Sitter här och kollar på hopp gunga, men alla är så jäkla dyra, hitta den billigaste av just den varianten jag vill ha kostar 900kr och då pratar vi inte ny. Så det känns lite dyrt för nått som han ändå bara kan ett tag, tror det var upp till 12kg.
Men han verkade ju gilla den jätte mycket hos Seline :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna innan läggdags, måste vara lite pigg imorgon iallafall, Mycket planer för imorgon :)

Imorgon ska vi till BVC också, kolla hur det går för Liam , vikt och längd och snacka lite annat .
Har ju ännu inte börjat ge honom något annat än bröstmjölken, Jag kämpar på men ska väl prova flaska snart iallafall, haha, försöker dra ut på de så länge det går med tanke på att amningen är ju det bästa helt enkelt,barnet får den bästa maten för åldern och massa närhet :)



Äntligen så har vi kommit ett steg närmre huset,kommer nog att bli mycket grillat och gott i sommar =D
Ska bli jätte kul, och skönt att få komma ifrån den här lyan då det är väldigt med allt stojj  här ovanför.



Nu säger jag godnatt och sov så gott på er ! Klockan börjar bli mycket med tanke på att jag måste vara pigg och glad klockan 09.00 imorgon. Phuu..


Kommentarer
Postat av: Linda

har ni hittat ett hus nu? :D vill också ha hus. fick inte sova en blund i natt för en jävla granna som ALDRIG gick och la sig och hon snackade och skrattade hela jävla natten! plus att man är sjuk också så idag harm an inte mycket ork alls =/ hehe en god nyhet är att jag blev "faster" i dag :D mattes bror och hans tjej fick en liten Rebecka! en pytteliten tjej :)

2009-05-14 @ 14:23:52
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0