Härlig dag

Nu är jag äntligen hemma igen och ska strax hoppa ner i sängen, tidigt för en gångs skull, men känner hur trött och grinig jag vart nu ett par dagar så jag behöver lite mer sömn.

Träffade Frida på tuna park, vi gick en sväng där sen blev det en fika på en filt ute på gräsmattan , så mysigt, fast inte ibland då det kom avloppslukt i vindarna , Phuuu. vi valde nog lite fel ställe att fika på tror jag.
Sen när Frida åkte hem så var det bara att skynda sig hem för att byta om och sedan åka på kalas hos Fredde´s morfar, mycket fika blev det, först smörgåstårta sen vanlig tårta och lite kakor, Tur att jag inte bestämt mig för att avstå från det också, nu handlade det ju bara om mitt beroende av godis,chips och dricka, och det har jag klarat av galant även denna dag, Såå nöjd !


¤Dag 6 är avklarad ¤

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

I skogstorp. Men bara att hålla tummarn ahar ju inte gått så bra innan :P

2009-05-30 @ 07:38:58
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0