Ingen bra film ?!

Jag sitter här och är jätte trött, men kan inte sova fören min älskling kommer hem, måste ju veta att han är hel innan jag somnar, Haha, man vet ju aldrig med dessa matcher. Sen sover jag bättre med honom brevid , Liam ligger här och sover på soffan, har inte velat lägga in honom i sin säng än för det är så mysigt att bara ligga och titta på miraklet <3 Nått man inte kan få nog av.
Hoppas på fint väder imorgon, isåfall så ska jag nog promenera hem till Frida, ner på stan eller var vi nu ska ses, sen blir det till Tuna park för att träffa Fredde och fixa present till hans morfar, sen vill jag också till babyproffsen :) haha, vet inte hur jag ska hinna allt innan vi ska åka på kalaset, Men som sagt, tänker inte promenera till babyproffsen imorgon om det är sånt trist väder.

Någon som hört det ska bli för väder i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej, ja man måste vara döpt för att få vara dte och jag är ju inte döpt. :) så därför är jag inte det, eller blir :P

2009-05-29 @ 07:19:42
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda

det ska bli kanonväder i helgen =) jo tack det är bara bra med mig =) själv då?

2009-05-29 @ 08:49:29
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0