Lång dag. .

På Tuna park så hittade vi lite smått och gott, började turen på systemet då Fredde skulle ha lite öl till fotbollen ikväll,sen bar det av in på coop, och mitt sug efter choklad och dricka blev absolut inte bättre, Var nära på att köpa en festis innan jag precis kom på mig själv att jag inte skulle dricka dricka, så det fick bli en Ramlösa Balans med persika smak, den var god den med.
Sen gjorde vi ett klipp, hittade ett soffbord på Duka till super pris, så snart får vi väl hem det också :) Och idag fick vi höra att vårat matbord har kommit så vi kan hämta det också , och så ska vi äntligen ha ett med 6 stolar, haha, så nu har vi plats när det kommer fler än 4 för en gångs skull, haha. Kul med lite nya möbler.
Sen gick vi hem och efter bara en kort stund så åkte Fredde till Sthlm för att kolla på fotboll och jag skulle åka och storhandla med mamma.
Så vi åkte till Willy´s, men eftersom att vi kom på att vi skulle handla precis innan vi kom innanför dörren så hade vi inte kikat igenom allt som behövdes och inte, så jag glömde såklart en hel del, sånt som händer.
Får skylla på huvudvärken som gjorde att jag bara ville hem.

Nu sitter jag här och äte lite bananchips, mummsigt det, men ska ta mig en smörgås eller nått istället,lite bättre när magen kurrar,Men innan ska jag bara tvätta och ta på Liam pyamas så att han är klar för läggdags, han ligger här brevid och gäspar så det är lika bra att gå innan han somnar här <3



Kärlek <3





 


Kommentarer
Postat av: nadia

Det lät lite halv drygt hörredu.. Men du har väl lilla bebin iallfall? :)



Jorå, med mig är det bra! Överdoserar massa isvatten, tvn är kolsvart, och jag funderar på att ta ett bad.

2009-05-28 @ 21:58:38
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0