lång kväll

Kvällen har varit lång, känns som om tiden går jätte sakta, men ändå så fort, Nu är klockan redan efter 00.00 och som vanligt sitter jag uppe, måste verkligen bli bättre på att lägga mig tidigare, jag vet ju hur trött jag är på morgonen, några förslag om hur jag kan lära mig det  ?? =P

Sitter och funderar på om  jag ska köpa parken Zoo kort, någon som är intresserad av att ägna lite tid där i sommar med mig och Liam så skriv gärna en kommentar ? ?  =D
Vet ju inte , om det inte är nån som vill dit så kanke det inte blir av att man går och då känns det bara onödigt att köpa det, har lyssnat runt lite och det  finns väl nån men ändå.


Parken Zoo - Räddar världens djur

Kommentarer
Postat av: Heidi

jag, jag, jag, jag (:

2009-05-12 @ 08:42:12
URL: http://metrobloggen.se/fitnessdaniella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0