Lördag

Oj vilken dag det har varit, Inte en stund över till datorn, ganska bra det också ioförsig.
Tog bussen hem från ärla 17.10, gick av vid sveaplan och kika lite, men glömde såklart det jag skulle ha där inne på coop, Ahh, vi klarade oss ganska bra ändå, idag blev det pommes,lövbiff,wokgrönsaker och sås :) Mumma !

Nu ikväll så har jag bara myst med Liam och kollat på en film, inne på andra filmen nu , Men Liam somnade så jag tänkte att jag skulle sätta mig framför datorn en stund då jag inte kollat på hela dagen, förutom en snabbis då,men jag börjar bli trött så ska strax gå och sova jag också.

Vad har ni gjort denna härliga lördag då? Det har varit underbart väder ute också, vi har suttit ute hela dagen näst intill.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Okej, men vad härligt! Hur stort är radhuset då? Det är ju toppen med radhus, värsta mys med uteplats och sådär.

2009-05-17 @ 08:22:26
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0