Måndag

Usch vilket väder det har varit idag, jag och Maria kom fram till att vi skulle skippa Tuna park och istället ta oss ner på stan när vi satt och kika ut genom fönstret på öppna förskolan, bara regn ! Vi hämtade upp Fredde och sedan åkte vi ner på stan i regnet, Melwin fick en ny keps och vi åt på american pizza . Sen gick de hem till sig och vi gick och skrev på kontrakt, så nu är radhuset vårat :) Hoppas att vi kan flytta tidigare också , Men vi vill ju riva en vägg först så att vi får  ännu större vardagsrum, känns onödigt med en 4:a för oss.

Nu åkte min älskling precis till sthlm, han ska kolla på fotboll, vad ska jag hitta på här ikväll då?! Tänkte väl baka nu strax, sen ta mig lite te och smörgås eller nått och bara mysa framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0