Mys pys

Jag och Liam gav oss ut på en promenad, vi gick en sväng här i Stenby sen började vi trask amot tuna park för att möta upp Fredde, Stannade såklart till vid stenby gård och kika på de söta kossorna, haha, De ville vara med på bild idag också :) Jätte skönt ute var det och det flög inte lite tussar från maskroser,ligger som snö efter vägkanten.


 




  

När vi mött upp Fredde vid Tuna park så gick vi till ica och handla, och såklart så blev det en stor påse godis till i helgen också, Har redan börjat mummsa lite, Men är så mätt efter maten, idag slängde vi fram grillen och la på peppar biffar och till det hade potatis klytor, jätte gott !
Nu sitter vi här och kikar på film,Liam ligger och pratar inne i sin sing, han verkar inte vilja sova ännu men vi får väl se om han lyckas somna om en stund, annars får jag väl gå och göra honom sällskap en liten stund :) Han sov en stund tidigare på kvällen kan vara därför han inte är så trött.

Imorgon tänkte jag kanske gå till Babyproffsen och sedan ta en snabbis in på H&M för att köpa en skjorta till Liam, Någon som inte har några planer och vill följa med på en liten promenad ?
Nu ska jag kika film och äta lite godis.

Kommentarer
Postat av: Sara

om du ska till babyproffsen får du ju komma in till mig och hälsa på också ;)

2009-05-22 @ 09:18:51
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: denice

vart har du köpt aikmössan? mååste ha

2009-05-24 @ 00:55:30
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0