Myspys

Nu sitter jag och gubben min och kikar på film, Wallander "Hämden"  fick det bli ikväll,eller vi tog precis en paus för att duka undan vår kvällsmat. Liam ligger och sover i sin säng, men jag hoppas på att han ska vakna snart igen så att han kan äta innan jag ska gå och sova, annars kommr han aldrig sova hela natten så då måste jag upp mitt i nångång=P

Tog en bild på Liam när han låg så sött i vagen då vi var uppe på ica och handlande :)



¤Dag 1 är avklarad ¤
Och jag är såå stolt över mig själv som lyckats
Nu har jag bara 29 dagar kvar.Haha.

Kommentarer
Postat av: denice

ja nu bor jag i huvudstaden =)

ja det är mitt andra hem! Är där så ofta jag kan!

2009-05-24 @ 22:02:47
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Det känns jätte bra allting tycker jag. Magen blir bara bättre o bättre och lilla Adrian är så snäll så. Kan inte förstå att han redan är en vecka. Hur är det med er då?

2009-05-25 @ 12:11:42
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0