Onsdag

Älsklingen ligger och sover i sin säng, Är han inte världens sötaste ?!  <3
Jag får väl väcka honom om nån halvtimme om han inte vaknat för jag måste hinna mata honom innan vi ska åka och kolla på lägenheten sen, nu var det ju 4 timmar sen han åt så får han ingen mat innan så blir det nog ingen tyst visning =P



. . Kärlek . .



Sitter här och letar efter påslakan med döskallar, VILL HA ! Alicia hade ett så fint där hemma i sitt fina rum så jag fick för mig att ett sånt, eller liknande måste ju Liam också få till sitt döskalle rum . Men sen måste jag nog sluta upp med alla dessa döskallar innan det blir för mycket.

Imorgon ska Liam få träffa lite andra bebbar på öppna förskolan, Måste gå dit nu, jag har tänkt att jag skulle gått för länge sen men det har inte blivit av, men imorgon så är det bestämt ! Sara och Alicia skulle också följa med, och ingen Ikea blir det imorgon heller så kansk ekan ta en promenad med de till Tuna park och sedan tillbaka igen.


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :)

Frågestunden är på G idag. Har en tråkig kväll framför mig så gå in på min blogg och ställ en fråga! :) Kram

2009-05-06 @ 20:19:36
URL: http://johannaajonesund.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Vilken sötnos!

Hoppas lägenheten var fin idag! Ja jag håller med dig att det är toppen att man slipper illamående, men jag var inte berädd på att trötthenen skulle slå ner en totalt! Nej jag känner mig inte så nervös än i alla fall :P men det lär ju hinna komma. Är mer nervös för tiden efter då jag tror att det kommer bli jobbigt då man har ont och sen att man inte får bära någonting annat än bebis på typ 4-6 veckor.

2009-05-06 @ 21:08:59
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0