Pizza

Sådär ja, Nu har vi inga högtalare kvar , känns lite tomt här inne nu, tss.
Jag gjorde nyss pizza som vi mummsa i oss, jätte gott med hemlagad pizza ju, så är det alltid kul att variera och testa lite nya saker på. Idag hade jag på annanas,skinka,paprika , xtänkte ha på champinjoner men ångra mig när jag hade haft på de andra, den såg helt enkelt bar ut som den var, Ser dock inte lika mummsig ut på bilden som den var i verklighet =)




Vad har ni för er ikväll då? Jag funderar på att gå och lähgga mig ganska skapligt idag också, Så är man pigg och glad imorgon också, och imorgon så måste ja ta med Liam på en långpromenad för idag blev det bara en väldig snabbis ute i friska luften.

Nu är det dags att mata och natta Liam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0