Söndag !

Då är vi hemma från tuna park igen då, Var riktigt skönt att gå en lugn liten promenad dit och tillbaka, Det tråkiga var väl bara att mamma åkte hem när vi kom tillbaka hem hit från tuna park, så nu vet jag ändå inte vad jag ska hitta på.

Bild från imorse då Liam låg och vänta på att få komma upp ur sängen men mamma ville dra sig en stund till :)



Nu har jag precis matat Liam,han somnade så jag tänkte passa på att fixa nått litet till mig också men har ingen aning om vad,inte speciellt sugen på något alls men jag måste ju äta. 

Liam sover och maten han aldrig hann svälja innan han somnade rinner ut =P






Love Love Love 

  

Stackarn har rivit sig på näsan och kinden
Bara att passa på att klippa naglarna nu medans han sover.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: hehe, ja jag har hört många som säger att de skulle vilja göra det igen. jag tycker mest att det är läskigt. givetvis skit kul men ändå, vad händer sen liksom... men ja :) hehe

2009-05-17 @ 16:25:45
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

okej men det är ju helt perfekt! hihi vad rar du är. :)Ja det är så lustigt och jag tror inte att jag riktigt fattat att han imorgon är här! Nej Andreas har ju jobbat, så han har ju i alla fall haft någonting att göra. Men jag var med mamma, pallade inte att bara ligga hemma :P

2009-05-17 @ 17:11:33
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Paulina

han är såå fin<333 MÅSTE SES SNART JENNY!^^

2009-05-17 @ 20:19:57
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0