Städning

Nu är jag hemma igen och det blev bara att äta lite ostkaka med grädde och sedan sätta igång med städning, Plockade undan lite små saker som ligger här och var men tröttna lika snabbt så jag satte mig här, Men måste snart ta tag i det igen, ska diska och dammsuga iallafall.

Så söta de är, Seline och Liam, Var trevligt att träffa den lilla familjen och se hur de bodde också :)
Nu får vi se om de träffas igen på torsdag kanske annars måste vi ju ta det igen en annan dag tycker jag .
Skulle ju viljat haft några söta bilder på de små liven men de glömde jag helt bort , haha.


Nä nu ska jag sätta igång innan man blir allt för trött. Ska försöka tävla lite med mig själv så blir allt mycket roligare, Kansk eman får en del gjort här hemma iallafall, skulle jag lägga mig ner nu så skulle jag somna på tjilivippen så det är lika bra att hålla igång.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt :D kramar

2009-05-12 @ 17:51:28
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Jacqueline

hehe jo man kommer nog packa en hel del! hehe hoppas du vann tävlingen!

2009-05-12 @ 19:07:05
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0