Tårta

MÅSTE sluta med det här, men det är ju så jäkla gott så det går tyvärr inte, haha, Åt precis en bit dajmtårta, Nu sk ajag strax hoppa in i duschen , Liam ligger och sover så då kan man ta en dusch i lugn och ro, + att Fredde är hemma iof då går det ju också men så trött på att ta en snabb dusch innan fredde åker iväg till jobbet bara för att jag ska slippa lämna Liam själv eller vänta tills han somnar med att duscha, Nu kan jag stå och bara njuta av varmvattnet i timmar om jag så vill, haha. Underbart !

Haha , Gillade Sara´s komentar :

Känns det som dolly parton på ena och en kinesisk gymnast på andra? BEEN THERE DONE THAT! :)

Haha, precis så kändes det  denna morgon.

Nä nu ska jaggå in i duschen så att man sedan kan mysa lite framför tv:n innan läggdags, Imorgon bär det av till Ikea förmodligen :)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad kul med IKEA, vi var där igår. Men vi var dåliga och kom inte hem med så mycket :P



Jag har mått toppen under graviditeten tycker jag. Var sjukt trött ibörjan och sen blev det jobbigt att jobba på slutet. Men nu är jag hemma med havandeskapspenning vilket är jätte skönt.

2009-05-06 @ 09:00:58
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jooo det känns helt underbart, har kommit hyffsat iordning. Fick precis mitt internet (: Så nu är allt perfekt :P Haha

2009-05-06 @ 13:46:41
URL: http://metrobloggen.se/fitnessdaniella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0