Inne. .

 
En riktig hemma dag har det vart idag, vi skulle ut och gå förut men somnade en stund istället,Så nu ska vi gå utanför dörren iallafall, jag ska gå upp till ica och köpa mjöl och jäst så ska jag baka bröd ikväll.
Liam spydde precis ner hela mig, Det var mitt eget fel också, jag matade honom precis sen fick jag för mig att vi skulle fluga flygplan ( Han ligger på benen och jag lyfter upp och ner =)  )  Haha, ganska dumt att trycka så på magen när han precis ätit, Men han tyckte bara att det var kul och det är ju det viktigaste :)
Nu måste jag börja gå så att jag hinner hem och laga mat innan Fredde kommer hem, tänkte försök aha det klart den här gången, sen vill jag ta en liten extra sväng med tanke på att vi inte vart ute idag.


Sötnos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0