. . .

Nu har älsklingen kommit hem och det är snart dags för att äta lite mat, men innan så ska Liam få bada ock jag ska ta en dusch, har också bestämt med mig själv att ikväll sk adet inte bli någe mer data !
Jag ska bara mysa framför tv:n.

Finaste







?!

Blev precis tillsagd att jag var dålig, som det uttrycktes, Men såhär är det, att är det en person man ser nånstans, man ser att den personen tittar på en och bara drygt kollar bort, varför ska JAG då hälsa för ? Vet inte vad ni tycker men enligt mig så ska jag inte behöva vara trevlig och hälsa då jag bara får en dryg blick?!  Sen att vi växt upp i samma ort och även gått i samma klass ska inte spela någon roll tycker jag, har aldrig varit omtyckt hos den personen och det vet jag, Men ändå finns det inte några anledningar till varför, jag har heller aldrig riktigt " förstått mig på" den personen men jag har alltid kunnat vara trevlig när man väl setts eller så, men att du tyckte att det var dåligt av mig att inte hälsa på den personen det förstår jag inte,Nu när det var som det var. Det skulle bara bli falskt ! Sen att man förändras med tiden det är ju vissa som inte förstår, vissa kanske inte gör det men jag vet att jag har förändrats en jäkla massa sen högstadiet. Så jag har verkligen ingen anledning att vara otrevlig och inte hälsa, det hade jag gjort om jag inte fått en sån blick.
 
?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är 1 år och 7 månader :) hur gammal är din parvel? väldigt söt :)

2009-05-22 @ 23:32:04
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: elena

Tack :) är så trött på att vänta nu vill bara attdessa 15 veckor ska gå så att man får se lillskiten :). Allt bra med er? / Elena

2009-05-23 @ 01:25:15
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vem var det som gjorde så?

2009-05-23 @ 07:52:16
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Jag tar åt mig av vad du skrivit i din blogg och jag tror att det var mig du syftade på. Jag ber om ursäkt att jag inte hälsade, men så fort jag kollade på dig kollade du bort. Inte min mening att se dryg ut eller att inte hälsa. Jag har aldrig haft någonting emot dig, vi har bara inte umgåtts med samma personer. Men jag är mer än gärna villig att försöka bli vänner. Ännu mer nu när vi båda har små bebisar! Hoppas att du inte mår dåligt över igår. Kram Sofia Andvret!

2009-05-23 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0