Visning

Lägenheten gillade jag jätte mycket, förutom lite små saker då som vanligt, Hyres kan aldrig bli perfekt så, Den var mycket bättre än den vi har idag ,det stod tredje våningen men det var en jäääkla massa trappor, läste man på tavlan inne så stod det våning 6 !  Skulle aldrig orka bära på våran lilla skrutt upp och ner där, + att om  man har handlat så skulle man ju aldrig klara av det ensam heller.
Så vi får helt enkelt leta vidare, tur att vi har det helt okej nu så att det inte är nån panik, Leta i lugn och ro är alltid bäst.
Någon som hör nått om en 3:a till uthyrning så hojta till ;)

Liam ligger och sover här brevid , Ska väl lägga in honom i sin säng strax så att han kan sova i lugn och ro.

 


Nu ska jag mysa framför tv:n innan det är dags för att sova, ska för en gångs skull försöka lägga mig innan klockan slår 00.00 .



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Okej, vad synd med lägenheten men bara att leta vidare! Själv bor vi på 4e våningen utan hiss, haha jag vet vi är galna :P Får se hur länge man kommer orka det sen!

Jo jag har oxå hört mycket olika, men man får ju smärtstillande så det borde ju gå bra i alla fall. Ja precis sen är det skönt att Andreas är hemma mycket och kan hjälpa till sen.

2009-05-07 @ 09:38:43
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Tavlan är från IKEA och sen så texten hittade Andreas på nätet som vi bara skrev ut :)

2009-05-07 @ 09:39:15
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0