Äntligen hemma

Vi tog oss en promenad till Tuna park, där Linda hitta skor och jag hittade presenter :) Det tråkiga var att det rägnade som tusan när det var dags för mig att gå hem, plus att det hade blivit kolsvart ute, Usch, Men jag snabbade på och var hemma på ca 10 minuter :D Duktig som man är.
Nu sitter jag här och väntar på att Fredde ska komma hem så att vi kan äta, så jag sedan kan duscha och lägga mig, är jätte trött så sova skulle jag vilja redan nu, Men det går ju inte för Liam, Så nu ska jag sätta mig på golvet och göra honom sällskap bland alla leksaker han pysslar med :)


Kommentarer
Postat av: Denice-

ja jag tror lagen är på max 6 timmar. Säg till dom igen annars anmäler du dom! punkt slut.

Ja det skulle inte vara helt fel ;)

2009-11-18 @ 17:56:09
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0