En hel skön

Dag !
Vi tog en långpromenad idag, blev att träffa Fredde på hans lunch och även en vända till apoteket, Milo är jätte duktig på att gå nu, så det känns lite roligare att gå ut nu när han orkar gå längre.
Sen gick vi hem och jag bakade massa muffins :)
Sen slog jag in julklappar, men insåg att det inte var så mycket som jag trodde så nu måste jag ju ut och handla klappar iallafall, Fast det är ju bara kul :)

Imorgon kommer nog att bli en spännande dag, Jag hoppas på att allt kommer att gå bra och att jag inser att det är dags att börja tänka om, för familjens skull, Jag vill gå och lägga mig och känna mig glad och nöjd över vad jag lyckats få mig själv till att göra, Det handlar om hela livet framöver, och jag vill ha en bra fortsättning utan jobbiga känslor och negativa åsikter, visst är det nog svårt att få bort tankarna och åsikterna man har bara sådär på ett tjilevipp men med tiden så hoppas jag på att allt löser sig !




Tänkte berätta om hur Liam har det om dagarna nu när han redan blivit hela 10 månader :)

Vaknar vid 8.30 och då får han gröt
Sedan runt 10.00-10.30 så får han frukt
Efter frukten så sover han i ca 60 minuter, väcker honom senast 11.15
Det brukar bli lunch mellan 11.30-12.00,
Mellis brukar bestå av nån yougurt, frukt eller gröt beroende på hur hungrig han är, Gröt brukar det bara bli om det blivit tidigare lunch eller om vi vet att middagen kommer bli senare än vanligt , den blir vid 14.15 och dags att sova igen vid 14.30 till senast 15.15
Äter middag vid 16.00
Han brukar bada varannan dag och då brukar vi börja med de ca 18.00, sen blir det mys och välling vid 19.00-19.30 och då somnar han när han ätit upp .

Till lunch och middag så har han oftast ätit burk mat, Jag har varit så himla dålig på att laga mat, men nu sista tiden har jag äntligen börjat göra det till honom, Billigare och bättre :) men man blir rätt så bekväm med burkmat så det är väl därför jag inte lagat fören nu,  Han äter en stor burk mat och lite fruktpuré så när jag lagar så har jag bara mätt upp lika mycket mat som det är i dessa burkar på ett ungefär.
välling på kvällen äter han 220ml.

Såklart så klämmer vi in mycket promenader, lek och mys mellan alla sov och mat stunder :)




Nu är det dags för mig att sova, Hoppas på att Liam sover hela natten inatt nu också, Han är ju väldigt täppt i näsan men med lite droppar så blev det bättre :) Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

När ska ni vaccinera honom? Fan Alicia har fått feber igen! :(

2009-11-24 @ 07:33:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Skoj att du gillar min blogg.Jag mår bra & har haft en skön graviditet om man inte räkan in mina foglossning & rygg ont..Skönt att inte behöva jobba under den sista tiden...Hoppas att du får en skön tisdag.kram kram

2009-11-24 @ 09:45:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

Kul att läsa :)

Så han sover alltså 2 ggr/dag. Hampus sover ungefär samma tider och är pigg och glad däremellan.. Verkar som det är någon permanent sovtid han har nu.

an sover mellan ca 10.30-11.00 till 11.30-12.00 beroende på när han somnar, sover ca 45-60 min. Sen är han vaken till 15.30 äter mellis och sover en timme till.. funkar skitbra!

2009-11-24 @ 11:13:16
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0