Godmorgon

Här var vi vakna 07.00 idag, Inte ofta det blir så, Liam sov nog inte klart för att han var jätte trött nu så somnade som en stock för en liten stund sen, annars brukar han somna strax innan 11.00.
Nu tänkte jag ta tag i lite städning sedan bär det av till Tuna park där vi ska träffa Nathalie och lilla Agnes :)  Ska bli kul för att träffa någon som har barn som är lika gammal som Liam, Skiljer bara ett par dagar mellan de, Kul för barnen också.
Min kära sambo ligger fortfarande och sover, vill inte väcka honom nu när han väl är ledig så han får gå upp när han själv vill idag :P

Nu måste jag hänga upp lite tvätt och sedan blir det att dammsuga .
Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!! Jag tycker det var super mysigt att träffas, jag hade jätte trevligt!! =)

2009-11-11 @ 17:49:52
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0