Herregud , vad har jag gjort !!

Förstört hela dagen, haha, Liam sov så gott där strax innan 15.00, Då jag fick för mig att jag också skulle vila en halvtimme, så vi skulle alltså gå upp 15.15 som han alltid gör, Men istället så vaknade jag då av alarmet, stängde av det och sedan sov om till 16.39 !!! Liam som skulle ha mellis och MAT ! Som tur var så sov han också och jag fick väcka honom i panik där. Nu har han fått i sig massa mat och inte verkar han ha lidit över den långa sov stunden som tur är :) Att man kan vara så trött. Blir väl det av att sitta inne en hel dag.

Men när kommer han somna ikväll nu då?! Ja det är frågan, Hoppas på att han inte somnar allt för sent för jag hade tänkt att jag skulle baka lite kakor och även en sockerkaka ikväll. Nu ska jag gå ut på våran promenad som egentligen borde skett några timmar tidigare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0