Jobbig morgon

Hemsk morgon, För det första så vaknar Liam 07.30, Vem vill gå upp då ? :P Så jag hämtar honom in till oss en stund för att jag ska få vakna till, Med tanke på att Liam vägrar ligga still så kan man verkligen säga att man vaknar till, När vi väl går ner ca en timme senare så tar han tag i Milo´s vattenskål och plaskar för fullt, häller ut den över halva golvet kändes det som, Milo springer i det och det blir vatten tassar överallt, ÅHH ! Jag som bara ville ha en lugn och skön morgon med frukost, Nu fick jag äta iskall gröt i stress av att de skulle hitta på något mer bus, För att lugna ner mig nu så ska jag ta en kopp kaffe och andas lite "giftig rök" på altan, sen en dusch, det är jag värd efter denna morgon :D  Haha !


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

Det är jätte kul verkligen, och nu har man kunnat börja skilja dom på personlighet osv! :) Och dom har börjat få nytta av varandra när dom "leker" osv och det är så kul att se :)

2009-11-07 @ 09:39:18
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

ja det är de bästa på morgonen lite gift och kaffe I LUGN OCH RO!!! :D

2009-11-07 @ 13:16:30
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0