Lite sömn

Ja inatt blev det inte många timmars sömn, jag kollade på klockan 00.37 ,somnade nog strax efter det, sen strax innan 04.00 så vaknade jag, ingen aning om varför men kunde inte somna om, så jag plockade upp Milo i sängen :) Efter en halvtimme ungefär så fick han konstiga ljud för sig, tänkte "Ska han spy eller " Och jo minnsan, det skulle han, Tur att jag han ta ner honom från sängen, ingen aning om varför han gjorde det men iallafall, gick ut med honom efter en stund, sen gick vi in och la oss igen, somnade nog om hyffsat snabbt, kollade på klockan strax efter 05.00. Sen vaknade jag igen 07.00 av Fredde som var uppe och donade, gick upp 08.00 väääldigt trött, men tänkte att det är väl lika bra att gå upp för Liam vaknar ju ändå där någonstans.
Nu sitter jag här och är ändå väldigt pigg mot vad jag hade tänkt mig :) Skönt de för snart kommer Linda, hennes dotter Melenie,Maria och hennes Melwin :) Ska bli trevligt, Liam måste bara få sova en stund innan men tydligen så verkar han inte alls vilja det. Ska gå upp nu igen och försöka få honom att sova för jag såg att han var ganska trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0