Mycket städa !

Jaa här hemma har jag städat hela dagen, diskat, tvättat, plockat och donat, Dammsugaren har även vart framme en hel del, tog tag i att fixa på övervåningen, inte ofta man dammsuger där uppe tyvärr, Ingen aning om varför men det är väl säkert för att man är för slö att ta upp den, haha, Nu har jag iallafall gjort de och får börja med det oftade med tanke på hur det såg ut, Sen att vi håller på att måla om gör ju inte saken bättre, men snart är allt klart och då får man börja fixa lite istället, Upp med tavlor,hyllor osv :)

Nu har vi precis vaknat efter att sovit en stund, blev en timme för min del men lite mer för Liam.
Snart är det dags att hänga tvätt igen men innan ska jag gå och ge Liam mat.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej =) jag jobbar ganska mycket denna vecka tis-fre.. tror du vi kan ses veckan efter?? Vore roligt =) Kram

2009-11-15 @ 20:32:12
URL: http://nattislindberg.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

Duktig du är!

2009-11-16 @ 10:43:38
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0