Såhär går det

Om man är slö i tre dagar:



Jag har precis stått och diskat i 40 minuter ! Inte kul alls vill ja lova men det nu hade jag inget val längre, det var fullt. Ändå har diskmaskinen gått säkert iallafatt två gånger under dessa dagar :P

Liam har precis vaknat och nu när jag städat och fixat i ca en timme så kan jag ägna all tid åt honom :) Känns jätte kul för annars blir det oftast att man bara går och plockar hela tiden.

Hade även besök idag av Liam´s farmor och hans faster, Kändes faktiskt väldigt bra, bättre än förväntat, Kansk eär för att vi pratade ut lite och jag fick säga vad jag tyckte och tänkte, även om jag glömde väldigt mycket men det kommer väl ut en annan gång eller så får de helt enkelt bara finnas i tankarna som jag hoppas snart kommer att försvinna :)  Varför gå runt och älta och må dåligt istället för att verkligen inse att nu är det såhär, inget går att ändra och det är såhär det kommer att vara ! Livet måste gå vidare och det är bättre att man går runt och är glad och tänker possitivt än att gå runt och bara tänka negativt, Försöka att bara tänka LYCKA ! :) Så virrar det i mina tankar just nu och det såhär jag måste tänka, Känns jätte bra efter denna dag och så ska det förbli !! Man mår bättre själv och personerna i sin omgivning mår bättre av det också.


Nu är det dags att jaga Liam lite ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Nej idag har hon varit helt slö, typ bara setat och tittat på tv. Inte likt henne alls.. Hon kanske har åkt på något virus :(

2009-11-24 @ 17:14:01
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda

gud vilka kloka ord :D kul att läsa! hoppas allt är bra med dig och krama lillkillen från mig :)

2009-11-26 @ 13:45:38
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0