Trevliga onsdag

Idag har vi haft en jätte bra dag, vi tog en promenad till tuna park där vi träffade Nathalie och hennes dotter Agnes, Hade jätte trevligt, hittade även lite kläder till Liam , tre body´s , ett par hängslen , en tröja och en t-shirt. Sedan även ett Linne till mig som får provas imorgon :)

Nu ska jag gå och ta ett bad sen blir det läggdags, För imogon ska jag upp tidigt för att städa lite sen ska vi iväg till bvc och väga/mäta Liam, Sen ska de även komma och tvätta våran matta ! Haha, Så får vi se hur det resultatet blir, Men kan tänka mig redan nu att det blir nog inget köp för våran del, Bara tacka och buga för en gratis tvättning. Sen skulle vi även få en till senare om vi ville. Phuu ser inte direkt fram emot ett besök på 60-90 minuter då han ska visa oss hans maskin och sen försöka få oss att köpa prylen antar jag ! Tur att Fredde ska vara hemma då jag har så svårt att säga nej till sånna där försäljare, Gått på en del saker för att man inte orkar lyssna på de längre , haha, dum som man är.


Kommentarer
Postat av: Sara

nu har jag uppdaterat lite i bloggen! :)

2009-11-12 @ 20:33:00
URL: http://saerras.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Köpte du den? :O

Jo det var äckligt men vi har verkligen inte råd..

Hemma hos oss tog han mattan, golvet samt sängen. Han var kvar i 4 timmar! Trodde aldrig han skulle gå :S haha

2009-11-13 @ 06:49:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Det tycker jag absolut att vi ska ta och göra.Vi kanske kan ta en fika hemma hos oss eller hos er nu i veckan?

Ja okej så skönt att ni slapp det där strulet mad nattamningen. Känns som att det måste ta slut nu annars sitter man här och ammar halva nätterna när han är ett år typ. Välling är så svårt att få i honom då han inte tar flaskan. Men det är ju bara att trilskas vidare med den oxå. Men han äter i alla fall gröt på kvällen och det ska han ju också hålla sig mätt på längre.

2009-11-13 @ 18:40:45
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Jag tror vi provat alla flaskor och nappar, haha. Men den som fungerar bästa är MAM. Jo det är ju bara att ha tålamod med flaskan oxå. Hmm vi borde nästana försöka ändra han sovtider på dagen oxå. Han sover 3*40min på dagen. Men känns som att han behöver dessa då han blir så grinig annars.

Ja men vi kanske kan ta det någon dag då Fredde är ledig så får männen något att göra oxå :)

2009-11-14 @ 07:36:34
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0