Ullared

Har haft besök av mamma ett par timmar nu senare på dagen, Så snällt att jag hade tid att tvätta,duscha o fixa lite nu innan jag ska gå och sova om ett tag :) Liam ligger i sin säng och somnar väl strax, Själv ska jag platta håret nu och förbereda allt för inatt, lägga fram kläder, fixa allt som ska med osv, Så att det bara är att gå upp vid 02.00 ungefär, vakna till lite innan man ska åka, vi tänkte åka vid 03.00, skönt att åka i tid så att man kan stanna och ta lite pauser då och då men ändå vara framme skapligt.
Ullared är något vi åker till varje år, jätte bra ställe för att handla julklappar och så, Billiga leksaker och en hel del annat till väldigt bra priser, Det man inte gillar med detta ställe är väl att det alltid är proppfullt med folk som trängs som galningar.

Nu ska jag ta tag i det där med håret så att jag sedan kan gå och lägga mig, helst innan 21.00 är planerat, får se hur de går.Har gansk asvårt att somna om inte Fredde är hemma.

Natti natti säger jag iallafall här och nu, för här kommer jag inte ha tid att sitta mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0