9 Månader

Våran älskade Liam blir idag hela 9 månader , tiden bara springer iväg, tänk att snart måste vi lämna vårat lilla charmtroll på dagis, Phuu ! Hur ska jag klara det, fast det blir ju roligare för honom som får träffa lite andra barn, är ju tyvärr väldigt sällan just nu som han gör de, pga jobb osv.
Nu har även hans andra tand kommit upp, allt går så fort, vad är här näst ? Snart så går han, springer, pratar och jaaa allt , Man hinner ju knappt med.

Tänk vad liten han var :)




Nu är det dags för mig att sova så att jag orkar med dagen imorgon. Natti natti


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, tog du semester för att åka och shoppa? :P Det var ju typiskt, själv är jag ledig imorn och tänkte dra til Skärholmen då och shoppa. Annars kunde vi ju ha åkt tillsammans. Ja, jag har inget planerat i helgen som kommer. Ska vi säga då kanske? Krams

2009-10-12 @ 17:27:18
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

grattis :)

2009-10-13 @ 18:02:23
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0