Höst

Vilket härligt höstväder vi har idag !
 Jag kom precis hem från jobbet , så himla skönt att sluta tidigare på fredagar, speciellt då det är såhär fint väder ute. Jag ska ta mig något litet att äta strax och sen så tänkte vi ta en promenad till tuna park där Fredde ska kolla mobil och jag tänkte kolla efter ett par skor.
Fick även veta i veckan nu att på Måndag så ska vi få nya tapeter i sovrummen och kanske även i vardagsrummet :) Och när vi kollat färg så ska de även måla om i hallen på övervåningen och  i trappen.
Sen har vi fått för oss att vi vill måla om trappen vit också men det får vi se hur det blir med de funderingarna.
Nu ska jag mysa lite med Liam innan vi ska gå.



K ä r l e k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0