Lördag´s mys

Idag har det vart städning hela dagen, jag har tvättat en hel del också, Så skönt att få det gjort, Sedan fick vi besök av Liam´s farfar, hans fru och hennes dotter och två små söta pojkar, Liten söt bebis och spralliga lilla Max. Mycket trevligt :)
Nu sitter vi här och mummsar godis, som jag skulle vilja sluta med men det är inte så lätt när karl´n kommer hem med en fullproppad påse. Måste försöka dra ner på det iallafall, svårt är det med man måste ju.
Ska kika lite på tv och sedan blir det nog läggdags i skaplig tid då jag har haft fullt upp hela dagen lång, Ingen vila alls för min del idag.

Länge sen man slängde upp lite bilder, En hel del har hänt sen dess:

 

  

 

  



Såklart så har jag massa fler bilder men de kommer upp en annan dag .

Tänka sig att Liam snart är 10 månader, Bara den här sista månaden har det hänt så himla mycket, Han ställer sig upp överallt, fått 4 tänder, kryper och drar sig fram i all hast, vinkar, hittar lampan om man frågar, Mycket händer nu, kanske han går till jul ? :P


Kommentarer
Postat av: Heidi

Mmmm han är så jädrans söt (: Saknar dig med, kan vi inte försöka ses nåt i veckan kanske?

2009-11-01 @ 13:12:50
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0