Lördag

Godmorgon
Sitter här på golvet och skriver, samtidigt som jag leker med Milo, kastar en gummi anka som han springer och hämtar hela tiden, haha, så himla lätt roade .
Liam sitter med sitt nya pussel som han fick igår av sin mormor, det gillar han mycket, Han har tröttnat på alla sina leksaker så när det kommer något nytt så släpper han det inte, Snart har han suttit med de där pusslet i en timme utan en tråkig min.
Vad ska man hitta på idag då ?
Fredde jobbar så jag man är ju lite låst när man har lilla vovven och Liam, Men vi kan ju alltid roa oss här hemma. Kanske skulle träffa kusinen Sofia i helgen också, Men har inte vågat höra av mig ännu, man vet ju aldrig hur länge alla sover så det blir nog bäst att hon hör av sig när hon kan istället :) Hoppas att det blir av, Sista tiden känns det som om att jag varken träffat eller pratat med någon, Efter jobbet har man ingen ork att göra något oftast sen vill man ju umgås lite med familjen sådär på kvällen när man inte träffat de på hela dagen :P haha.
Sitter nästan inte alls vid datorn heller ,  blivit jätte dålig på att läsa bloggar, förut hade jag ett flertal som jag läste varje dag, så man undrar ju nu vad alla har för sig och vad som hänt :) Sår sitta och kika igenom alla sen när jag verkligen har tid till det, har bara två veckor kvar på jobbet nu också sen ska det bli bättring på allt läsande och skrivande det lovar jag.
Nu ska jag pyssla om mina grabbar lite och försöka plocka lite här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0