Måndag

Idag var jag sen till jobbet, Kom på mig sjäklv med att sitta och äta frukost 06.20, vid den tiden brukar jag packa ihop det jag ska ha med mig och sen åka, men det regnade som tusan så det var bara skönt att vara lite sen, för att när jag väl kom iväg så hade det minskat. Fick kakor ( Damsugare)  på jobbet idag av en super snäll arbetskamrat, Så himla gullig, sist fick jag en parfym och gången innan de två jackor och ett par byxor till Liam.
Så dagen blev en riktigt bra dag med andra ord, gott till fikat och sen slutade jag lite tidigare, åkte en timme tidigare, jätte skönt, Fredde målade om här hemma och jag tog en promenad med Liam, ville inte ha honom inne så det luktade lite om färgen, Men sen vädrade vi och nu känner man inte speciellt mycket längre. Men super kallt det är de, urr..

Liam´s tredje tand är på G nu, man ser hur det är en spricka och att tanden ät precis under tandköttet så den tittar nog upp när som helst, så kul , allt händer så fort :)
Jag har även kämpat med att lära Liam vinka då man vinkar till honom eller då man säger att han ska vinka, och idag så lärde han sig det äntligen, Så halva kvällen gick vi och vinkade till varandra, haha, Så gullig min lilla skrutt.
 Får hoppas på att han är lika sugen på att vinka imorgon också om hans mormor kommer hit på besök :)

Nu ska jag gå ut en snabbis och sen blir det att krypa ner under täcket.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilka söta kläder! =)

2009-10-19 @ 23:06:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken stor kille,snart så springer han ifrån er :)

Mångar krama från farfar och Anna

2009-10-21 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0