Plock & Fix

Denna härliga lördag så har jag tvättat och fixat hela dagen känns det som, Skulle ja vart ute på lilla tomten och planterat lite växter och krattat upp löv men det blev inte av,Det får jag kanske tid över till imorgon, Då ska vi iallafall ut och promenera,sen ut i lekparken med Liam och även plocka bort och flytta lite möbler och saker från sovrummen så att det finns plats för de som ska tapetsera :)
Ska bli jätte kul att få se hur det blir, Just nu så har vi knall blått i vårat sovrum och det är ju verkligen gräsligt, i Liam´s rum så är det någon vit tapet med nått mönster och ca 50 hål i väggen på ena långsidan, fattar inte vad de haft på väggen men det är stora hål överallt, Tycker det kan vara för mycket bara det är ca 5 hål men det här ser verkligen ut som en Grevé ost.

greve5 

Nu ska jag och min älskade sambo kolla på en film, Ungarna ligger och sover så gott så nu är det lugnt här, haha, Annars är det fullt upp hela tiden,springa och jaga den ena efter den andra överallt.
Men de är ju världens underbaraste killar så det är klart att man springer efter och ser glad ut  :P


Måste även lägga in kort på mina underbara

Linnea & Liam


  


Kommentarer
Postat av: Nadja

Skönt att få de omtapetserat :D (haha såg du bloggadressen på första jag skrev?)

2009-10-10 @ 22:08:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0